Efter bestilling sender vi dig en mail med forventet leveringstid på det bestilte. Hvis leveringstiden er længere end du havde forventet er det ikke værre end at du kan annullere ordren ved os.
Det er vigtigt at du tjekker din ordrebekræftelse, hvis du er i tvivl om noget så kontakt os venligst, du kan omkostningsfrit fortryde eller ændre bestillingen op til 2 dage efter at leveringstiden er oplyst. Hvis din bestilling indeholder varer som ikke er lagervarer men derimod varer som skal bestilles/produceres, vil eventuelle omkostninger i forbindelse med fragt og håndtering blive forholdt dig, typisk er vil dette være 20% af varens pris dog minimum kr. 500,-
Fortrydelse efter modtagelseVed fortrydelse efter modtagelse af boligtilbehør, skal du selv sørge for og betale returforsendelsen. Varen skal returneres indenfor 14 dage efter modtagelse i den originale og ubeskadiget emballage. Ansvaret for varen er på købers side til vi modtager pakken, benyt GLS og gem din kvittering så track ´n trace er muligt.
Ved returnering af møbler kan du vælge at benytte vores fragtpartner, prisen vil typisk være 1.000,- til 2.000,- for returfragt af møbler.
Hvis du ønsker at benytte vores fragtpartner er det vigtigt at varerne er pakket som du modtog dem i original emballage og tapet med klar tape. Hvis du benytter egen fragtmand eller selv returnerer har du som afsender ansvaret for varen til vi modtager og godkender varens stand, der vil her være et håndteringsgebyr på kr. 200,- samme gebyr er gældende hvis ikke varen afhentes i den valgte pakkeshop inden udløb af tidsfrist på afhentning.
Returadresse: Ndr. Ringvej 3, 6950 Ringkøbing
Kontakt os inden returnering pr. mail:
info@bolighuset.dk og vedlæg venligst en kopi af din bestillingsseddel sammen med varen.
Ikke omfattet af fuld returretVarer som du har samlet eller er taget i brug, varer som er produceret efter bestillingen fra dig (møbler med leveringstid).
Ved returnering af varer som ikke er en lagervare eller som er blevet samlet, blevet brugt eller har beskadiget emballage, vurderer vi værditabet og udbetaler derefter ny salgspris fratrukket de omkostninger som der er forbundet med gensalget, returvarer vil oftest blive solgt som udstillingsmodel til ca. 50% af normalprisen. Du skal derfor forvente en tilbagebetaling på ca. halvdelen af det oprindelige købsbeløb.
Af hygiejne-mæssige årsager tager vi ikke dyner og hovedpuder retur hvis emballagen er brudt.